Teneryfa nocowanie Las Galletas

Wreszcie nasz wspólny wyjazd do Hiszpanii 😀 na razie Teneryfa a w przyszłości napewno zwiedzimy też kontynent.

Wylądowaliśmy nawet przed czasem co uważam za sukces  😉

Wypożyczyliśmy auto, które wyglądem nas zaskoczyło. Był to Citroen C -Elysee, który okazała się przestronnym w dobrym stanie autem. Pomimo, że początkowo musieliśmy przyzwyczaić się do sprzęgła w końcu okazał się przyjemny w prowadzeniu 🚗

Pierwszą noc spędziliśmy w Las Galletas, jest to miejscowość położona na południu wyspy, okolo 20 minut od lotniska.

Początkowo mieliśmy nocować w hostelu w innej miejscowości, ale na początku września okazało się, że hostel nie może przyjąć nas do siebie. Wówczas booking.com przez który rezerwowaliśmy wszystkie noclegi; zalecił byśmy znaleźli coś innego w podobnej cenie. 2 tygodnie przes wyjazdem nie było to możliwe gdyż ceny poszybowały w górę. Ostatecznie znaleźliśmy aparatament w Las Galletas, który był 3 razy droższy niż nasz hostel, ale cena była najniższa w porównaniu do innych. Booking.com obiecał oddać nam różnicę między kwota za wcześniej rezerwowany hostel a obecny apartament. Apartament, który nie kusił ceną również nie powalał na nogi.

W hostelu mial byc internet, parking, balkon i widok na ocean. W apartamencie nie bylo żadnej z tej rzeczy. Nie chcemy wyjść na stekających polaczków z Polski, ale apartament powinien oferować coś więcej niż 3 razy tańszy hostel. Na razie nic nas nie zachwyciło, ani spanie przy głośnej ulicy ani szukanie miejsca parkingowego  (ostatecznie auto zaparkowaliśmy 1km od noclegu). Na niedziele mamy zaplanowane zwiedzanie wyspy by poczuć jej tropikalny klimat.